TERENGGANU ALL BIKERS (TAB) COMMUNITY
Selamat Datang ke TERENGGANU ALL BIKERS (TAB) COMMUNITY. Forum untuk apa jua berkaitan dunia permotoran.

Selamat berforum dan senyum sokmo.

TERENGGANU ALL BIKERS (TAB) COMMUNITY

Terengganu Bikers For All Community


You are not connected. Please login or register

PENGUMUMAN

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 PENGUMUMAN on Sat May 01, 2010 12:02 am

janggo


Salam kepada semua kengkawan di T.A.B.Disini saya ada satu berita iaitu tentang perubahan terkini.....

Saya(Janggo) beserta Saudara Mawi(Mekanik) dan Puan Ida Mastura(Kerani) bermula dari Bulan Mei 2010 bukan lagi warga kerja Mohd Amin Auto.Tarikh akhir kami berkhidmat dengan Mohd Amin Auto ialah pada 29.April.2010.

Sebarang pertanyaan mengenai Mohd Amin Auto atau sebarang urusan Rasmi yang berhubungkait dengan Mohd Amin Auto adalah diluar bidang kuasa kami .
Harap kawan2 maklum.Terima Kasih.

2 Re: PENGUMUMAN on Sat May 01, 2010 1:20 am

syahrun92


TABC Moderator
TABC Moderator
maknanya bro dan yg lain dah tak berkhidmat di situ ke?


_________________

3 Re: PENGUMUMAN on Sat May 01, 2010 1:51 am

HjRamdan


TABC Moderator
TABC Moderator
janggo wrote:Salam kepada semua kengkawan di T.A.B.Disini saya ada satu berita iaitu tentang perubahan terkini.....

Saya(Janggo) beserta Saudara Mawi(Mekanik) dan Puan Ida Mastura(Kerani) bermula dari Bulan Mei 2010 bukan lagi warga kerja Mohd Amin Auto.Tarikh akhir kami berkhidmat dengan Mohd Amin Auto ialah pada 29.April.2010.

Sebarang pertanyaan mengenai Mohd Amin Auto atau sebarang urusan Rasmi yang berhubungkait dengan Mohd Amin Auto adalah diluar bidang kuasa kami .
Harap kawan2 maklum.Terima Kasih.



scratch scratch scratch scratch scratch scratch scratch

4 Re: PENGUMUMAN on Sat May 01, 2010 2:32 am

janggo


syahrun92 wrote:maknanya bro dan yg lain dah tak berkhidmat di situ ke?



Begitulah kira2nya bro

5 Re: PENGUMUMAN on Sat May 01, 2010 12:16 pm

blackend


KEMANA PULOK BRO?

6 Re: PENGUMUMAN on Sat May 01, 2010 9:02 pm

janggo


blackend wrote:KEMANA PULOK BRO?


Sahabat ambe Manager Ducati di TTDI Subang suroh naik tlg dia jaga branch.Tapi ambe nok kena mikir panjang dulu....Bcoz ambe dgn Naza belum lagi berhenti.....HQ hold ambe disini hingga anok dan wife betul2 doh pulih.

7 Re: PENGUMUMAN on Mon May 03, 2010 12:47 am

syahrun92


TABC Moderator
TABC Moderator
alang2 doh pindah tganu ni,kalu la ada peluang lain kat tganu,molek kekal di tganu.pendapat ambe je bos.


_________________

8 Re: PENGUMUMAN on Mon May 03, 2010 3:23 am

HjRamdan


TABC Moderator
TABC Moderator
Benar sekali kata Memanda Syahrun.....


_________________
"" Allah Berjanji... Sesiapa Yang Melakukan Kebaikan Demi Keikhlasan...Pasti Akan DiRahmatiNya Dan Mencapai Kejayaan"".

9 Re: PENGUMUMAN on Tue May 04, 2010 12:38 am

Azan MMS Bikers (KCT)


CLUBs' Moderator
CLUBs' Moderator
HjRamdan wrote:Benar sekali kata Memanda Syahrun.....

hambe sokong tuan2 hambe semer, bkan snang nak cari org mcm tuan hamba jenggo nih

10 Re: PENGUMUMAN on Tue May 04, 2010 4:49 pm

syahrun92


TABC Moderator
TABC Moderator
HjRamdan wrote:Benar sekali kata Memanda Syahrun.....
Memanda tu mende?..adakah itu bermaksud 'Memandai'?..kalau itu la maksud Nenda Hj,mmg nok kena ni.haha..


_________________

11 Re: PENGUMUMAN on Tue May 04, 2010 4:50 pm

syahrun92


TABC Moderator
TABC Moderator
Azan MMS Bikers (KCT) wrote:
hambe sokong tuan2 hambe semer, bkan snang nak cari org mcm tuan hamba jenggo nih
org mcm tuan hamba Azan pung susoh jugok nok cari.mesra alam gituu...hehe..


_________________

12 Re: PENGUMUMAN on Thu May 06, 2010 2:51 pm

janggo


syahrun92 wrote:
Azan MMS Bikers (KCT) wrote:
hambe sokong tuan2 hambe semer, bkan snang nak cari org mcm tuan hamba jenggo nih
org mcm tuan hamba Azan pung susoh jugok nok cari.mesra alam gituu...hehe..


Tq byk2 lah sain2 ambe atas sokongan yang diberikan.....sebenornya kalu ikut ati kecik nie syok dok kapung...tapi hampir 8 bln balik dan cuba bermaustautin di kapung sendiri tapi mungkin ambe dok bertemu lagi dengan lubang rezeki yang sebenar....Terima kasih bebayok pada sain2 terutama kobic group yg banyak memberi pandangan serta semangat....Nanti ambe cuba fikirkanlah secara mendalam.....apa2 pun jutaan terima kasih rakan2 di T.A.B

13 Re: PENGUMUMAN on Thu May 06, 2010 4:42 pm

HjRamdan


TABC Moderator
TABC Moderator
Buat Jenggo..


Setiap apa yg terjadi... ADA HIKMAH DISEBALIKNYA..
Jgn beranggapan Negetif diatas Musibah yg kita alami..

Dugaan yg diberi olehNya pd kita hanyalh sekadar menguji kesabaran, Insyaallah... Cuba Renung,lihat,pikir apa yang tersirat diatas satu2 kejadian...

Allah Maha Kaya...
Bagi TABC akan merasai kehilangan bro.... kiranya bro akan keluar dr daerah ini... tetapi bro haruslh yakin...
kami dr Tabc adalah rakan bro....

Saya mendoakan bro succes untuk terus maju dihari hadapan...
Sebagai rakan... hanya kata2 ini sajer yg boleh membantu bro selain Doa.....

Kadang2 saya respek ngan bro..
krn tabah hadapi pelbagai dugaan pd tahun ni..
dgn pemergian Arwah ayah bro..
dgn kemalangan anak bro..
dgn isteri bro yg sakit...
dgn bro sendiri hadapi masalah..

tp bila kita bersama...
gelak ketawa/senyum tak lekang dr wajah...

Muga Allah Sejahterakn Bro.... Amin.


_________________
"" Allah Berjanji... Sesiapa Yang Melakukan Kebaikan Demi Keikhlasan...Pasti Akan DiRahmatiNya Dan Mencapai Kejayaan"".

14 Re: PENGUMUMAN on Sat May 08, 2010 11:53 pm

janggo


HjRamdan wrote:Buat Jenggo..


Setiap apa yg terjadi... ADA HIKMAH DISEBALIKNYA..
Jgn beranggapan Negetif diatas Musibah yg kita alami..

Dugaan yg diberi olehNya pd kita hanyalh sekadar menguji kesabaran, Insyaallah... Cuba Renung,lihat,pikir apa yang tersirat diatas satu2 kejadian...

Allah Maha Kaya...
Bagi TABC akan merasai kehilangan bro.... kiranya bro akan keluar dr daerah ini... tetapi bro haruslh yakin...
kami dr Tabc adalah rakan bro....

Saya mendoakan bro succes untuk terus maju dihari hadapan...
Sebagai rakan... hanya kata2 ini sajer yg boleh membantu bro selain Doa.....

Kadang2 saya respek ngan bro..
krn tabah hadapi pelbagai dugaan pd tahun ni..
dgn pemergian Arwah ayah bro..
dgn kemalangan anak bro..
dgn isteri bro yg sakit...
dgn bro sendiri hadapi masalah..

tp bila kita bersama...
gelak ketawa/senyum tak lekang dr wajah...

Muga Allah Sejahterakn Bro.... Amin.


Terima kasih Abg Haj kita....saya percaya kepada rezeki Allah bos...
Jd berkat Doa dr Family dan kwn2 Alhamdulillah rakan Baik saya dari Ducati menawarkan sebagai Saalesman Ducati....

Jadi buat masa sekarang ini saya dilantik sebagai ejen Ducati di Kwsn Timur secara bebas.Dan kepada Kengkawan yang inginkan penerangan lanjut serta berminat ttg motor Ducati bolehlaah berhubung terus dengan saya...

15 Re: PENGUMUMAN on Sun May 09, 2010 12:33 am

HjRamdan


TABC Moderator
TABC Moderator
janggo wrote:
HjRamdan wrote:Buat Jenggo..


Setiap apa yg terjadi... ADA HIKMAH DISEBALIKNYA..
Jgn beranggapan Negetif diatas Musibah yg kita alami..

Dugaan yg diberi olehNya pd kita hanyalh sekadar menguji kesabaran, Insyaallah... Cuba Renung,lihat,pikir apa yang tersirat diatas satu2 kejadian...

Allah Maha Kaya...
Bagi TABC akan merasai kehilangan bro.... kiranya bro akan keluar dr daerah ini... tetapi bro haruslh yakin...
kami dr Tabc adalah rakan bro....

Saya mendoakan bro succes untuk terus maju dihari hadapan...
Sebagai rakan... hanya kata2 ini sajer yg boleh membantu bro selain Doa.....

Kadang2 saya respek ngan bro..
krn tabah hadapi pelbagai dugaan pd tahun ni..
dgn pemergian Arwah ayah bro..
dgn kemalangan anak bro..
dgn isteri bro yg sakit...
dgn bro sendiri hadapi masalah..

tp bila kita bersama...
gelak ketawa/senyum tak lekang dr wajah...

Muga Allah Sejahterakn Bro.... Amin.


Terima kasih Abg Haj kita....saya percaya kepada rezeki Allah bos...
Jd berkat Doa dr Family dan kwn2 Alhamdulillah rakan Baik saya dari Ducati menawarkan sebagai Saalesman Ducati....

Jadi buat masa sekarang ini saya dilantik sebagai ejen Ducati di Kwsn Timur secara bebas.Dan kepada Kengkawan yang inginkan penerangan lanjut serta berminat ttg motor Ducati bolehlaah berhubung terus dengan saya...




ALHAMDULILLAH....ALLAH MAHA KAYA....

16 Re: PENGUMUMAN on Wed May 12, 2010 2:08 pm

yusmart


Ambe sokong bro janggo kekalkanlah di Trg ni... Ambe kenal muto ni pun sebab Janggo.. Sad Sad ... Tanpa Janggo... siapalah motoku.. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad ..

17 Re: PENGUMUMAN Today at 3:55 pm

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum